Usporne napsany program (Kdy bude StarOffice...)

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Pátek Březen 22 08:29:25 CET 2002

Stanislav Meduna wrote:

> On Fri, 22 Mar 2002 05:45:00 +0000 (UTC), Petr Klimovic wrote:
>
> : LL>  Az na to, ze ty programy byly k tomu samemu jako tahle cela diskuze,
> : LL> prakticky naprosto k nicemu. Nebo jsem neco prehledl?
>
> : Jeste jste mel pouzit slovo absolutne, dokonale, totalne, atd...
>
> : Ty programy byly k procviceni mozku. Byly na hrani.
>
> Presne tak. Pre mna to rozhodne bola vyzva a napriek tomu, ze som
> ziskal len zemiakovu medailu, dozvedel som sa nieco o spustitelnych
> formatoch a dobre som sa pobavil. Podla mna to bol vyborny napad.

 O tomhle tu neni rec. Ty programy samy o sobe jsou k nicemu, proto jsem si
to dovolil formulovat jako 'prakticky naprosto k nicemu'. Program, ktery jen
vraci 0, je k nicemu (pokud tedy clovek netrva na tom, ze musi mit super
optimalizovany /bin/true).

 Vetsina programu se i neco snazi delat, a to kvuli ruznym duvodum holt neco
stoji. Jestli vas tak bavi vyzvy, tak vyhlasuju soutez o to, kdo prvni
zaridi, at vytvoreni objektu KApplication zvysi pametovou spotrebu programu
max. o 100KiB (a bude porad jeste i neco delat, samozrejme ;) ). Co se tyka
ceny, asi se nemusim obtezovat, pac to asi spis uvidim praveho Santa Clause
(a kdyby snad nekoho svrbel jazyk, at si slusnou cast komentaru o
neefektivnosti atd. necha stranou pro vyvojare nekterych knihoven jako X11,
freetype, atd.).

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli