FW: Ovladace pro sitovku PCMCI

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pátek Březen 22 07:39:45 CET 2002

On Thu, 21 Mar 2002 19:02:10 +0000 (UTC), Jan Houstek wrote:

: To vazne chcete delat z notebooku server ??? Ono to mozna pro tu domaci
: sit bude chodit, ale stejne mi to zni docela zvlastne.

Ani nie - sam som uz nad podobnou aplikaciou uvazoval. Stare notebooky
su lacne a ako mail/router/firewall bohate stacia. Zvlast ak tam ma
mikrovlnku - len za embedded router by dal porovnatelne penazi a navyse
bez moznosti postavit si to ako treba.

Pokial treba embedded riesenie, kde vykon nie je kriticky, stary
notebook je velmi vhodne riesenie.

Zdravi
--
					Stano