nVidia Riva TNT2 32MB - problem s ovladacem

Dobroslav Tyrkas tyrky na raz-dva.cz
Pátek Březen 22 09:15:03 CET 2002

Prosim o radu. Mam Rivu TNT2, stahnul jsem ovladace v balickach rpm presne
pro mou distribuci tucnaka RH 7.0 (NVIDIA_GLX-1.0-2802.i386.rpm  a
NVIDIA_kernel-1.0-2802.rh70up.i386.rpm) - je to dobre? , Xfree86 mam 4.2.0.
Nainstaloval a ejhle, graficky rezim ne a ne nabehnout. Hlasi: According to
var/run/gdm.pid   gdm was already running (881) but seems to have been
murdered mysteriously. A porad dokola, snaha o prepnuti do grafiky a tahle
hlaska.
Balicky ovladacu nemuzu odinstalovat, pritom v seznamu jsou - hlasi ze neni
nainstalovan (ale v seznamu je).
Spustil jsem Xconfigurator: rozezna to spravne grafickou kartu, vse v
poradku, pri testu gr. rezimu ale zase nic. Nastaveni neni spravne.

Vypis XFree86.0.log:

(II) LoadModule: "GLcore"
(WW) Warning, couldn't open module GLcore
(II) UnloadModule: "GLcore"
(EE) Failed to load module "GLcore" (module does not exist, 0)
(II) LoadModule: "dbe"
(II) Loading /usr/X11R6/lib/modules/extensions/libdbe.a
(II) Module dbe: vendor="The XFree86 Project"
 compiled for 4.2.0, module version = 1.0.0
 Module class: XFree86 Server Extension
 ABI class: XFree86 Server Extension, version 0.1

Co s tim, poradte mi prosim.
Dik Dobroslav Tyrkas