nVidia Riva TNT2 32MB - problem s ovladacem

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pátek Březen 22 10:45:45 CET 2002

On Fri, Mar 22, 2002 at 09:15:03AM +0100, Dobroslav Tyrkas wrote:
> Prosim o radu. Mam Rivu TNT2, stahnul jsem ovladace v balickach rpm presne
> pro mou distribuci tucnaka RH 7.0 (NVIDIA_GLX-1.0-2802.i386.rpm  a
> NVIDIA_kernel-1.0-2802.rh70up.i386.rpm) - je to dobre? , Xfree86 mam 4.2.0.
> Nainstaloval a ejhle, graficky rezim ne a ne nabehnout. Hlasi: According to
> var/run/gdm.pid   gdm was already running (881) but seems to have been
> murdered mysteriously. A porad dokola, snaha o prepnuti do grafiky a tahle
> hlaska.
  Nejlepe se vykaslat na initlevel 5, nastartovat ve 3 a spustit startx a pak
se divat co zarve + mrknout do /var/log/XFree86 logu na cem to zdechne.

> [...]
> poradku, pri testu gr. rezimu ale zase nic. Nastaveni neni spravne.
>
> Vypis XFree86.0.log:
>
> (II) LoadModule: "GLcore"
> (WW) Warning, couldn't open module GLcore
> (II) UnloadModule: "GLcore"
> (EE) Failed to load module "GLcore" (module does not exist, 0)
> (II) LoadModule: "dbe"
> (II) Loading /usr/X11R6/lib/modules/extensions/libdbe.a
> (II) Module dbe: vendor="The XFree86 Project"
>  compiled for 4.2.0, module version = 1.0.0
>  Module class: XFree86 Server Extension
>  ABI class: XFree86 Server Extension, version 0.1
  Hmm ze nemuze natahnout GLcore neni az tak velka traga aby se nerozjely X.
Ale predpokladam ze tu kartu mas hlavne kvuli 3D :-), ze? Nemas tam nejaky
zmatek ve verzich? Nenainstaloval si tam take treba ovladac pro grafiku pro
jinou verzi Xek? Podivej se jeste co je za hlasky pred no server found.

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz