FW: Ovladace pro sitovku PCMCI

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pátek Březen 22 10:26:35 CET 2002

On Thu, Mar 21, 2002 at 06:11:06PM +0100, Lawrin wrote:
> 10MB/s rozvod koaxem, tedy potrebuji redukci na BNC i na
> telefoni(zapomel jsem jak se jmenuje), protoze ten je na vstupu z
> mikrovlnky.
  Tusim ze pojem telefonni zde ma znamenat RJ-45 ci TP. Redukce TP -> BNC
neexistuje, IMHO by vypadala velice zvlastne ;) Bud se da pouzit HUB ktery
ma jak diry tak trubku nebo 2 sitovky.
  Pokud je sitovka v provedeni kombo, jsou k ni dodavane slahounky jak pro
TP tak i pro BNC.
  Jestli to dobre chapu potrebujes z notebooku udelat maskaradu pro pripojeni
(domaci ?) site k netu pres mikrovlnku, coz na booku bude drahy, protoze 2x
PCMCIA sitovky, kolem 3kKc jedna. Dale musi byt v provedeni PCMCIA II ne III,
jinak by se tam dve nevesly. Nevysla by nejaka odhlucnena 486 nebo stary pentl
s bastl zdrojem a pasivnim chlazenim bez disku s 2x sitovkama (10 kombo bazar
nakych par Kc :) prece jen vyhodneji?

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz