Spolehlivost notebooku [Re: FW: Ovladace pro sitovku PCMCI]

Pavel Machek pavel na suse.cz
Úterý Březen 26 12:34:57 CET 2002

Ahoj!

> Ja bych mel trochu strach, ze se to pri provozu 24x7 brzo rozsype.
> Zvlaste v pripade, ze by to zacalo moc zhavit CPU/disk, protoze nb maji
> casto dost mizerne chlazeni.

OTOH notebooky umi pasivni chlazeni (je mi teplo -> zpomalim). A jejich disky
byvaji nizkospotrebove -> netopi moc.

[Stara toshiba (pII/300) bezela spolehlive i bez vetraku... Pravda, kdyz se
potom pustilo burnP6 sla s vykonem dolu na 40MHz.]
								Pavel

--
Philips Velo 1: 1"x4"x8", 300gram, 60, 12MB, 40bogomips, linux, mutt,
details at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/velo/index.html.