Re: čtení SMS z mobilu přes GSMLib

Müller Petr MullerP na Radiomobil.cz
Pátek Březen 22 14:38:24 CET 2002

No ja se musim trapit se Siemensem M20.
Teď se mi povedlo rozchodit gnokii, ale stejnak to vidim na napsani vlastniho softu.
Pekne mi to stve, protoze to je tak na tejden :(
V gsmlib se absolutne nevyznam, protoze je to C++ (aspon si to myslim)
a to je pro me spanelska vesnice. :(
AT prikazy znam (ty co potrebuju) a ctu zasadne v PDU,
protoze chci kompatibilitu. Nevim co budu pouzivat za mesic
a pokud by ten mobil neumel textovy formaty psani SMSek, tak bych byl odrovnanej.

Me tedy opravdu jde jen o spolehlivost.
Jediny spolehlivy soft je minicom. Asi kouknu do zrojaku, jestli mi neco reknou..
(bojim se, ze mi reknou, at se tam moc nekoukam, ze tam stejne nic nevidim... ;) )
Zkousel jsem pouzivat pppd, ale ten taky nefungoval spolehlive....

PEtr

-----Original Message-----
From: Vaclav Stepan [mailto:w na linux.fjfi.cvut.cz]
Sent: Friday, March 22, 2002 4:28 PM
To: linux na linux.cz
Subject: Re: čtení SMS z mobilu přes GSMLib

On Thu, Mar 21, 2002 at 02:53:21PM +0100, Müller Petr wrote:
> Má někdo zkušenosti s GSMLib z http://www.pxh.de/fs/gsmlib/ ?
> Mě se stále zdá, že není moc spolehlivý :(

No tak ho dodelejte, ne?

> Poradí mi někdo nějaký jiný na čtení SMSek z mobilu?
>
> PS: Jde mi o mobily s HW modemem (tj. Siemens C/S35, S45, M1/20, atp.)

V manualech k C35i (dostupne pres Siemensi www najdete v jejich AT prikazech
mimo jine i
1. Ze C/S35 podporuji cteni/posilani SMS v PDU modu
2. Jak vypada potrebny PDU paket (ta cast je nanestesti zoufale stroha)

No a krome toho muzete konkretne na ty C/S35 (alespon) pouzit scmxx,
ktery zvlada body 1. i 2. a jeste kopu veci na vic a aspon me zatim
nikdy zadny potize nedelal.

Pekny den
--
Vaclav Stepan