Emulace exchange?

Stepan Cirkl cirkl na cc-ultd.cz
Pátek Březen 22 14:57:31 CET 2002

DD

potreboval bych zajistit sdileni kalendare, ukolu a pripadne kontaktu u
nas ve skole. Jako klient by v idealnim pripade mel ject MS Outlook, na
cteni posty se bude pouzivat i nadale hlavne Pegasus Mail.
Kupovat Exchange a Win server se mi nechce a ani na to nemame. Proto
bych se chtel zeptat, zda exstuje GW reseni pod linux, jenz by jako
klienta pouzivalo Outlook. Potrebuju mit moznost definovat kdo a jak
vidi do ciziho kalendare, moci neco globalne skryvat (soukrome schuzky),
pripadne aby se zobrazovaly ty schuzky jen nekomu, ale bylo videt ze v
te dobe clovek neco jiz ma. Zapis do kalendare vsech uzivatelu
globalnich akci, ukolu (kalendarni plan). Samozrejme hlidat kolize.
Dale sprava kontaktu - spolecne, soukrome, pripadne jeste skupinove kontaky.

Prijmam i jine navrhy, nez klient MS OU, ale ten preferuji, nebot
nekteri ho jiz pouzivame a mame vyresenou synchronizaci s PDA. Podminka
je klient v CJ, pripadne snadno lokalizovatelny. Preferuji free reseni,
ale neco levneho by asi take proslo.
Webovy klient je pro mne neprijatelny - IMHO se to neda synchronizovat s
PDA.

P.S.: Sem liny a nemam moc casu se probirat pulkou INTu, proto se
nejprve ptam na kandidaty, jimiz se mam dale zabyvat, jestli vubec neco
takoveho existuje. Pokud se zaroven rozdelite o zkusenosti s
doporucovanym produktem, tak se zlobit nebudu.

S pozdravem a diky

Stepan Cirkl

spravce site
Masarykova SS chemicka