XFree86 4.2.0+S3 Savage4? VYRESENO!

Jan Klugl jklugl na pikebo.cz
Pátek Březen 22 14:20:50 CET 2002

Jan Klugl wrote:

> Zdravim,
> chodi snad nekomu vyse uvedena kombinace?
> Mam cerstvou instalaci RH7.2 plus cerstvou instalaci XFree 4.2.0.
> Jakmile ukoncim X, vsechno zemre, nepingnutelne, sysrq keys

Je to tedy spis obejito nez vyreseno, ale...
Zjistil jsem, ze system tuhne jen pri navratu X do textu... ale
kdyz rozchodim framebuffer, zadny pad se nekona [s akcelerovanymi
X!]! Aleluja!

V RH72 jsem potkal par veci, pro mne neprijemnych:
1/ Priserne pomaly autorepeat, a to jak na konzoli tak v X. Kde to
muzu nastavit, snad v jadre??
2/ Kdykoli predtim mi chodilo, ze kdyz jsem si udelal symlink napr.
z /mnt/cdrom do ~/cdrom, stacilo napsat mount cdrom z home. Ted ne --
pise ze nema /root/cdrom ve fstab [??] :(
No a samozrejme cz klavesnice, ale s tim tu otravovat nechci :)

--

                                    Jan Klügl