Omnibook Xe3 & Mikrofon

Pavel Machek pavel na suse.cz
Pátek Březen 22 14:10:25 CET 2002

Ahoj!

> docela mne trapi, ze na mem notebooku HP Omnobook XE3 nemuzu rozchodit mikrofon, neresil jste uz nekdo stejny problem? :-)
> Jediny pripad, kdy z nej dostanu zvuk, je kdyz s nim flaknu o stul, tak vyda takove slabe lupnuti :-)
> jinak vse funguje vpohode pouzivam modul maestro3.
> Napada Vas nekoho, jak mikrofon "zhlasitit"?

Nevim, me to taky nechodi.

[Jinak jako na dratkach bych zrovna netvrdil. Ten xe3 co mam pujcenej (verse
s athlnem) ma blbe tabulky interruptu, takze nechodilo USB. Pak ma zabugovanej
pci-to-isa bridge, takze nechodilo ani prehravani. No a o nahravicim problemu
uz vis. Jo a strasi v PCMCIA.]
								Pavel
--
Philips Velo 1: 1"x4"x8", 300gram, 60, 12MB, 40bogomips, linux, mutt,
details at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/velo/index.html.