CD, ktere vypada jinak ve Win a jinak v Linuxu

Michal Cihar cihar na email.cz
Sobota Březen 23 00:12:14 CET 2002

Zdravim

Kamil Toman wrote:

> Zdravim!
> Zrovna jsem narazil na tuhle zajimavost ;). Kupodivu Linux ani wokna ani
> nemrknou a ctou si ze sveho oddilu (hadam, ze jich tam bude jeste vic).
> Nevite nekdo, jak je to udelane? Taky by me celkem zajimalo, jak od
> takoveho CD udelat kompletni zalohu...

CD Lingea Lexiconu? ;-)

je to celkem jednoduche (aspon si to myslim):

mkisofs umi spoustu veci a mimo jine i schovat nektere soubory v nekterych
rozsirenich (Joilett/Rock Ridge). Protoze kazdy system pouziva defaultne
jine z techto rozsireni, tak to lze takto udelat (pokud toto cd
namoumtujete s -o norock, uvidite to same co pod win).

takze rtfm ;-) man mkisofs a jednotlive varianty se jmenuji -hide*

ja jsem to nezkousel, ale predpokladam ze to takhle delane bude (aspon jako
creator je prave u CD Lingea Lexiconu uveden mkisofs)

S pozdravem
        Michal Cihar
        cihar na email.cz
        cicom.liten.cz