CD, ktere vypada jinak ve Win a jinak v Linuxu

Kroko kroko na centrum.cz
Sobota Březen 23 20:52:01 CET 2002

> mkisofs umi spoustu veci a mimo jine i schovat nektere soubory v nekterych
> rozsirenich (Joilett/Rock Ridge). Protoze kazdy system pouziva defaultne
> jine z techto rozsireni, tak to lze takto udelat (pokud toto cd
> namoumtujete s -o norock, uvidite to same co pod win).

Jo, jo, neco o schovavani a zobrazovani v ruznych systemech jsem cetl v man k
mkisofs, ale anglictina neni zrovna moji silnou strankou, takze jsem si toho
moc nepocet, ale urcite tam neco takoveho je :-)

Kroko

    Long live LINUX !