FW: Ovladace pro sitovku PCMCI

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Sobota Březen 23 07:41:52 CET 2002

On Fri, 22 Mar 2002 22:52:44 +0000 (UTC), Martin Patka wrote:

: tak pri prenosu dat skrz ten notebook se najednou zacal ping prodluzovat
: a data tekla cim dal pomaleji. Cim vic dat, tak tim rychleji doslo k
: "ucpani" a ping nakonec dosahoval hodnot cca 10s.....

Toto mi nieco hovori, uz som to niekde v konferencii videl...
Riesenie si nepamatam, ale rozhodne ste s tym problemom nebol sam.
Skusil by som 2.4 jadro a pripadne linux-kernel list.

Zdravi
--
                                         Stano