AMaViSd ani AMaViS-perl nekontroluje postu

Daniel Melus dmelus na slovakradio.sk
Neděle Březen 24 02:38:58 CET 2002

Mam nainstalovanu verziu amavis-0.2.1 sendmail-8-11 a AVP 4.0.0.1 beta.
V takejto konfiguracii po zmene Mlocal podla dokumentacie k amavis-u mi
kontroluje postu smerovanu do local mailboxov.
Rad by som kontroloval aj RELAYED maily, tak som sa rozhodol prejst na
AMaViS-perl-11 resp amavisd-snapshot-20020220. Podla dokumentacie sa mi
nedari ci
uz postu smerovanu na local alebo aj priechodziu postu nakonfigurovat.
Zatial najvacssi uspech bol ze som to nastavil a po znacnych cvikoch s
pravami mi maily prechadzali ale nekontrolovane antivirom ( testujem na
EICAR.COM ) Samotny kavscanner ho odchytava spolahlivo.
Skusal som to aj m4 way aj manualne editovat sendmail.cf , aj s amavis-perl
aj s amavisd, ale neviem si poradit. Pouzite doplnenie pre sendmail.mc v
README.sendmail obsahuje napr aj neukonceny riadok 28 :
define(`LOCAL_MAILER_ARGS', CONCAT(`amavis $f $u -- ',
Nie som velmi zbehly v m4 ale toto som si vsimol :-) ked mi to m4 odmietol
spracovat.

Je niekto kto ma podobnu kombinaciu ( identicku asi tazko ) ?

Vopred diky ( kazda rada dobra )

--
Dano Melus
dmelus na slovakradio.sk