ISP, neexistene reverzni domeny

Zkoumalek zkoumalek na seznam.cz
Neděle Březen 24 09:47:52 CET 2002

Dobry den.

Nasi klienti se k nasemu serveru pripojuji pomoci dial-up pripojeni
pres ISP. Zjistil jsem, ze nekteri ISP (napriklad quick) nemaji
reverzni domenu pro vsechny IP adresy. Do teto doby jsem si myslel,
ze kazda solidni IP adresa ma svoji reverzni adresu, proto jsem v TCP
Wrapperu nastavoval u sluzeb KNOWN. Bohuzel se mi nyni stava, ze se
mi zakaznik 1 naloguje a 3x ne (podle toho, jakou IP adresu zrovna
dostane)...

Rad bych vedel, zda je neexistence reverzni domeny normalni nebo ne a
zda se s tim nekdo jiz setkal.

Predem dekuji za odpoved.

T.
Zkoumalek

www.foto.cz – online centrum fotografie! Tisk fotografií online, digitální fotoaparáty
za bezkonkurenční ceny. Při registraci časopis Foto a Video zdarma.