FW: Ovladace pro sitovku PCMCI

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Neděle Březen 24 08:45:09 CET 2002

On Sat, 23 Mar 2002 19:58:35 +0000 (UTC), Pavel Kankovsky wrote:

:> Pokial treba embedded riesenie, kde vykon nie je kriticky, stary
:> notebook je velmi vhodne riesenie.

: Ja bych mel trochu strach, ze se to pri provozu 24x7 brzo rozsype.
: Zvlaste v pripade, ze by to zacalo moc zhavit CPU/disk, protoze nb maji
: casto dost mizerne chlazeni.

No, ked to prezije trojhodinovu kompilaciu... Vo firme ma dost
ludi notebooky ako vyvojove masiny a problemy tohoto typu
zatial neboli. Tie disky byvaju 4200 ot/s a produkuju o dost
menej tepla a co sa tyka tepelneho namahania, o 10 stupnov
teplejsi procesor bude mozno mensi problem ako zapinanie
a vypinanie klasickeho stroja kazdy den.

Zrejme by som na tom nepustal dnetc ani na nom nebezal databazu.
Myslel som skor na aplikacie typu bud kompletne s vypnutym diskom
(router, firewall, riadiace ulohy...), alebo s diskom, co je treba
obcas - pridat k tomu mail/news server a.p.

S tym chladenim to ale sedi, rozhodne ho treba umiestnit tak,
aby mohol okolo volne prudit vzduch.

Zdravi
--
                                      Stano