k3b na RH 7.1

Slavek Banko slavek.banko na quick.cz
Sobota Březen 23 20:13:15 CET 2002

Jestli se jedná o rpm balíček z http://www.axis.cz/linux/, tak se jedná o
balíčky kompilované na RedHatu 7.1 s KDE 2.2.2 (odtud také pochází
požadavek na fam, stejně jako na níže nedefinovaný symbol).

Pro kompilaci jste použil originální zdrojáky, nebo zdrojový balíček z
http://www.axis.cz/linux/ ? Zmíněný balíček totiž obsahuje miniaturní
záplatu, se kterou je kompilace s GCC 2.96 možná. Zkuste si stahnout
uvedený zdrojový balíček a použít "rpm --rebuild k3b-0.5.1-0.1.src.rpm".

Slávek.