Tisk na port (linux terminal server project)

Radek Harabis radek.harabis na koprivnice.cz
Pondělí Březen 25 08:12:12 CET 2002

Zdravim vsechny,
V souvislosti s diskuzi na tema "tisk na port" me napadla myslenka
"emulace" Jet Direct na Linuxu.

Predstavte si jednoduchou situaci:
Linux v siti, na nem treba na paralelnim portu tiskarna XXX, dale klientske
stanice s Micro$oft Window$, kde je nastavena jako mistni tiskarna XXX na
portu JetDirect (nebo portu TCP/IP) s IP adresou Linuxu. O pripravu
tiskoveho
souboru se stara ovladac nainstalovany ve Window$.

Odpadla by nutnost vytvareni sdileni tiskarny v Sambe.
Linux by v tomto pripade nepotreboval tiskove filtry a jenom by se postaral
o prenos hotoveho tiskoveho souboru do fronty a odtud na svou lokalniu
tiskarnu.

Existuje neco takoveho ???  Nebo je moje myslenka zcestna (je to blbost?)
???
Budu vdecny, za Vase nazory.

Hezky den,

Radek Harabis