Tisk na port (linux terminal server project)

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pondělí Březen 25 08:02:47 CET 2002

> Existuje neco takoveho ???  Nebo je moje myslenka zcestna (je to
> blbost?)

existuje moznost ze tlacovemu serveru (cups, lpr) povies ze sa jedna o
RAW data. ale ako to roschodit neviem. o tejto moznosti som sa dozvedel
vdaka rozchadzaniu tlacierne ale nic viect ti nevierm povedat.

A este nieco tuto vec vie pouzivat gimp pri tlaci na tlaciarne. lebo ma
lepsie ovladace na niektore tlaciarne (hlavne HP) ako su v CUPSe ci v
lpr dokonca lepsie ako su v projekte podporovanom HP napriklad na moju
tlaciaren HP640c vie cups ist 300dpi ale gimp 600dpi + podpora foto, HP
drivre 300dpi a podpora foto

--
Niesom povinny byt taky, aky by som podla ostatnich mal byt.
Je to ich omyl nie moje zlyhanie.