filesystem pristupny z Linuxu a Win2k

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pondělí Březen 25 09:48:29 CET 2002

> Porad se nemuzu smirit s tim, ze by filesystem pro me pozadavky
> neexistoval.

ked si vezmem ake FS podporuje winNT rada tak mas vekle naroky. windows
ovlada FAT/NTFS/ISO9660 takze mas vyber jak hovado :)

> Figl, ze si pod Linuxem nainstaluju VMWare, nainstaluju Win2k, do nich
> pripojim partition s NTFS5, a z Linuxu budu zapisovat pres Sambu
> (smbmount ?), tak to by bylo opravdu krajni reseni (pokud je vubec
> schudne).

NTFS vie linux mountovat aj ako zapisovatelni ale je to VRCHOLNE
nebezpecne.

> Windows 2k zmenit/zbavit se bohuzel nemuzu.

tu si vystaveni nevole MS a ten ini FS zatial nemieni pridat.

--
Niesom povinny byt taky, aky by som podla ostatnich mal byt.
Je to ich omyl nie moje zlyhanie.