synchronizace palma s PC pres infraport/usb

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Březen 25 10:31:02 CET 2002

On 25/03/2002, Jiri Chaloupka wrote:

> Dobry den,
> mate na mysli skutecne spusteni programu, nebo sposteni synchronizace
> v programu az po spusteni synchronizace v palmu (to jsem delal)?

Mel jsem na mysli spusteni synchronizace (upsal jsem se proto, ze
pouzivame pilot-link, kde spusteni programu a synchronizace je prakticky
totez :)

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka