USB mouse v Mandrake 8.2 (co vykonava mouseconfig?)

Dobrovolny Stefan Stefan.Dobrovolny na swh.sk
Pondělí Březen 25 12:22:28 CET 2002

Dobry den,

	Nainstaloval som si novy Mandrake 8.2 a mam problem s USB mysou.   (usb
mouse logitech, doska abit k7, mandrake 8.2)

- System si ju pri instalacii v pohode detect-ol a pouzival.
- Teraz ked startnem stroj, tak ide bez mysi (nastartujem KDE, je tam
kurzor, ale nehybe sa)
- Jedina cesta (mne zatial znama) je pod rootom si spustit mouseconfig,
ten mi ju hned ponukne, stlacim OK a vestko ide v pohode.
- Skusal som sa pozerat do /dev pred a po tom mouseconfigu. Potom je tam
linka /dev/usbmouse ktora smeruje niekam do /dev/usb. Ale ten file na
ktory to smeruje tam pred mouseconfigom nie je.

(Poznamka: toto mi robilo, ked som tu mys pridal do beziaceho MDK 8.0 a
spustil kudzu).

	Takze mam otazku:
- co vykonava taky mouseconfig ked prida ten file na ktory smeruje linka
/dev/usbmouse ? (To si dam niekam do startovacich skriptov).

Vdaka vopred aj za kazde nasmerovanie na nejake HOWTO alebo man.

regards
		PISTA

--
Stefan [xpista] Dobrovolny (stefan.dobrovolny na swh.sk)

  "Everything should be made as simple as possible, but not simpler."
  Albert Einstein