USB mouse v Mandrake 8.2 (co vykonava mouseconfig?)

Pondělí Březen 25 16:09:27 CET 2002

Dňa 25. mar 2002 o 12:22, Dobrovolny Stefan napísal(a):

> 	Nainstaloval som si novy Mandrake 8.2 a mam problem s USB mysou.   (usb
> mouse logitech, doska abit k7, mandrake 8.2)
> - System si ju pri instalacii v pohode detect-ol a pouzival.
> - Teraz ked startnem stroj, tak ide bez mysi (nastartujem KDE, je tam
> kurzor, ale nehybe sa)

skusit prikazom lsmod prezriet moduly, ktore ma kernel natiahnute..
mali by tam byt tieto (aspon mne to s nimi uspokojivo chodi..):
usb-uhci
usbmouse
usbcore

ak nie su, tak skontrolovat ci sa pri starte spusta startovaci skript
pre usb (/etc/init.d/usb), ak nie skusit spustit, skontrolovat opat moduly.

ak nepomoze, tak potom jedine natvrdo nakonfigurovat natiahnutie tych
modulov v /etc/modules, alebo daku magiu s /etc/devfsd.conf..

p.s.: dobry kamarat je aj prikaz dmesg..

--
Linux 2.4.19-pre4-jam1
Mandrake Linux release 8.3 (Cooker) for i586