nVidia Riva TNT2 32MB - problem s ovladacem

Oak oak na yo.cz
Pondělí Březen 25 17:34:57 CET 2002

Dobry den,

omlouvám se za ve spěchu psaný příspěvek a děkuji za rozumný
komentář. Myslím, že v mém případě bude problém asi trošku
složitější.

O log filu vím, ale nesedím u PC s linuxem, a tak se nemůžu
mrknout na jeho obsah. SaX2 ale vypisuje při vydné konfiguraci
jeho obsah, zde něco ve smyslu "chyba při inciaci DMA kanálu
pro grafickou kartu nvidia0". Ve výpisu se mimo "červenou"
oblast vypisuje i nerozeznaná TV karta ATI TV Wonder, možná na
tom má svůj podíl (na druhou stranu je na PCI a grafika na AGP).

Dostává se to do oblastí, na který mám asi krátký znalosti
a na co asi nepomůže ani ze pár HOW-TO dokumentů a manuálů.

S pozdravem,
Oak
mailto:oak na yo.cz

dne 25.03.2002 v 08:58:50 jste napsal(a):
> load "dbe". Misto toho napsal load "GLX" (nebo "glx"?) a restartoval
xserver

> cat /proc/driver/nvidia/* da nejake informace zda bezi driver o agp.
>
> Nasledne jsem zkusil TuxRacer (OK), Chromium (OK), prekompiloval a zkusil
> mplayer 0.6 (OK).
>
> Myslim, ze problem bude na vasi strane, co takhle poslat vystup z
XFree*.log
> konfiguraky k Xserveru.
>

> Radek

Daląí informace o konferenci Linux