KDE Kivio

Oak oak na yo.cz
Pondělí Březen 25 17:57:08 CET 2002

Dobrý den,

Souhlasím že to vytváření šablon není zrovna hned, ale
není to až tak časově náročné. Je potřeba si asi rozmyslet,
vrátí-li se čas vložený do tvorby těchto šablon. Případný
skript ve Vimu nebo něčem takovým by to určitě urychlil.

Založení nové šablony je poměrně jednoduché (píši po paměti,
nemusí to být přesné). Nejprve se založí nová složka se jménem
šablony v patřičném adresáři šablon aplikace Kivio. Pak je nutno
zde vytvořit soubor desc.htm jež obsahuje popis šablony (použil
jsem vzor z předinstalované šablony, kde jsem modifikoval jméno
apod.). V této složce pak vytvoříte novou se jménem skupiny
entit, a v ní opět vytvoříte soubor desc.htm. pak lze již vytvářet
jednotlivé entity.
Každá entita má hlavičku (s názvem apod.) a dvě skupiny bodů:
 - vrcholy (např. rohy obdélníku pro obdélník)
 - úchopové body (např. rohy a poloviny stran obdélníku pro obd.)
Vše je myslím pochopitelné, pokud si otevřete nějakou již
nainstalovanou
entitu.

S pozdravem,
Oak