PCMCIA zdechne po uspani notebooku

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pondělí Březen 25 21:31:33 CET 2002

   From: Martin Kamín <martinkamin na quick.cz>
   Date: Mon, 25 Mar 2002 20:21:47 GMT

Ahoj Martine,

   > kdyz zavru notebook a on prejde do stand by, je to take v poradku, ale po
   > jeho znovuoziveni (otevreni víka) mi prestane fungovat sit (zadny ping
   > ani z notebooku ani na notebook). Predpokladam, ze problem je nekde v
   > PCMCIA  modulu nebo v cardctl a pcmcia, kde se po otevreni notebooku
   > znova sit "nahazuje".

jaký máš notebook, jakou síťovku v něm, jaký ovladač používá, co ukazuje
příkaz dmesg? Pomůže vysunutí a zasunutí karty? Pomůže

rcpcmcia restart

? Pingneš z notebooku na IP adresu samotné eth. karty?
--
Pavel Janík

Watch out for off-by-one errors.
                  --  The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)