PCMCIA zdechne po uspani notebooku

Martin Kamín martinkamin na quick.cz
Pondělí Březen 25 21:21:47 CET 2002

Dobry den ve spolek,

svym notebookem se pripojuji k PC, a pres rsync vyzvedavam nejaka data z
PC. Spojeni mezi PC a notebookem mi funguje pres Ethernet - krizeny
kabel. Vsechno je OK, pocitace se vidi, komunikuji, poustim si FTP, X
atd. Neni problem, ALE...

kdyz zavru notebook a on prejde do stand by, je to take v poradku, ale po
jeho znovuoziveni (otevreni víka) mi prestane fungovat sit (zadny ping
ani z notebooku ani na notebook). Predpokladam, ze problem je nekde v
PCMCIA  modulu nebo v cardctl a pcmcia, kde se po otevreni notebooku
znova sit "nahazuje".

Poradite, kde  zacit? HOWTO mluvi jasne, ze by to melo fungovat, ale
nefunguje...
Diky

SuSE 7.2CZ
Linux PCMCIA Card Services 3.1.22