POZOR!! RH 7.1,7.2 maja zavaznou chybu. Dnes v noci mi to nekdo zboril !!

Úterý Březen 26 08:15:22 CET 2002

"Jurecka, Karel" wrote:
> Koukam ze tady v konferneci jste celkem kamosi. On vas chtel v dobrem
> varovat a ještě se priznal
> Ze je zacatecnik a vy mu za oplatku pekne hodite na hlavu, ze neupdatoval
> tak vlastne co tu breci ze?

	Ja si myslim, ze bylo dobre, ze to sezral i s navijakem, priste se
pouci, ona ta literatura (i v elektronicke podobe), ohledne OPRAVDOVE
administrace, bezpecnosti apod. je trochu o ncem jinem nez hlidat,
zda-li mam dost pameti, zda-li sekretarka neukopla kabel apod... Bohuzel
kazdy si tady mysli, ze sprave rozumi a rozcarovani jsou naprosto
zbytecna... - v autoskole taky nejprve ZAPLATITE za to, ze dostanete
ridicak...