POZOR!! RH 7.1,7.2 maja zavaznou chybu. Dnes v noci mi to nek do zboril !!

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Úterý Březen 26 08:19:33 CET 2002

:> > Koukam ze tady v konferneci jste celkem kamosi.
:> Ked kupis dietatu drahu hracku a ono ju rozbije, tak ho pochvalis, vsak?
:> Konstruktivna kritika je namieste. Aspon si myslim, ze moja odpoved
:> konstruktivna bola.

tak isto v povodnom maile bola napadnuta distribucia ako celok a maily,
ktore sli ako odpoved len davali veci na pravu mieru a presuvali
zodpovednost na spravne miesto.

to, ze niekomu napisem, ze je na vine sam nie je predsa nic zle ?
alebo mu chcete zalepit oci a povedat, ze na vine je susedovo prasa ?

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying