Diakritika v této konferenci

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Úterý Březen 26 08:42:39 CET 2002

> Hmm, nevěděl jsem, že ke změně hlavičky dochází ve filtru konference.
> Ovšem v pravidlech je přece napsáno, že se má používat kódování ISO.
> Pokud se nepletu, umožňuje Outlook nastavit kódování e-mailů právě podle
> ISO 8859-2. (Nemohu teď ověřit, nemám tu nikde Windoze...)
> Tom Hudec <Tom(at)ABBA.cz>, editor of Tom's ABBA pages http://ABBA.cz/

Dokonce v Outlooku bývá v lokalizovaných Windows ISO nastaveno
standardně. Bohužel Microsoft používá pro tato kódování své názvy:

- cp1250 -> "Středoevropské Windows"
- ISO 8859-2 -> "Středoevropské ISO"
- Quoted Printable -> "Tisknutelné v uvozovkách"

Tím vznikají podobné zmatky. Někdy bývá vypnuté "Quoted Printable"
a pak nedochází k překódování. Stačí jen zapnout "Tisknutelné v
uvozovkách". O nesmyslnosti tohoto překladu tady už řeč byla.

Jsem zastáncem používání češtiny v konferenci, protože tato
konference je mj. i o lokalizaci Linuxu. Zatímco my si už
spokojeně komunikujeme česky, v MS konferencích se o tom ještě
stále dohadují :-)

Kdo nemá ISO, může se přihlásit do linux-ascii na linux.cz, je tam
zrcadlena tato konference s odstraněnou diakritikou. Nevím ale,
kam pak dotyčný posílá své příspěvky. Snad na Reply-To:

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz