POZOR!! RH 7.1,7.2 maja zavaznou chybu. Dnes v noci mi to nekdo zboril !!

Zdenek Havrlik havrlz1 na feld.cvut.cz
Úterý Březen 26 09:35:38 CET 2002

beeeeeeeee voni mi ublizujou... beeeee

asi takhle se breci nad rozlitym mlekem....

Ne , dekuji vsem za kritiku, chybami se clovek uci ze.. :-)

Tentokrat jsem to mel nainstalovany a "nastaveny" v hystoricky kratke dobe,
aplikoval jiz zminenou opravu a jsem zvedavej co bude dalsi.
( Ja se proste jenom domyval, ze kdyz je to posledni verze, ze by jaksi
mohla mit nejanke ty dirky uz jako zalepeny.. :-)  )

A zatim co pisu tento omluvny a zaroven dekovny dopis je tu dalsi, kterymu
se neliby muj nadpis.  Mohu tedy poprosit aby mi nekdo zaslal vzory vsech
moznech hlavicek pro zacatecnika k teto konferenci dekuji.

Vim ze si ze me nekteri  utahujete, je novacek zacatecnik atd..., co
votravuje ze zbytecnosti atd... , ja to myslel dobre (v hystorii konfery
jsem to hledal nenasel asi hledal malo a co opakovani matka moudrosti ne ?),
domyvam se ze se snazim ze vsech sil si vystacit vsemi svimy dostupnymi
prostredky a az na toto jsem si jaks taks vystacil sam nainstaloval, spustil
telnet, ftp, iptables +pravidla, routovani na 4 sitovky , domaci ichat ....
.

Konec koncu priste to psat nemusim, ze mi to nekdo zboril mohu si to nechat
pro sebe, ale co kdyz to bude nova dirka ? Pak budete brecet stejne jako ja
a ja si z vas budu delat srandu ...:-). Totiz ne zridka se stava, ze zak
prekona sveho ucitele ... .

Zaverem: Dekuji a verte, ze i mistr tesar se nekdy utne a ze to zrovna muze
bejt nekdo z Vas :-)

Dekuji za primou kritiku spojenou s radou tak to ma bejt !!!, ale uz se dal
nehadejte  to uz nema jaksi smysl.

Zdenek Havrlik