POZOR!! RH 7.1,7.2 maja zavaznou chybu. Dnes v noci mi to nekdo zboril !!

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Březen 26 09:41:36 CET 2002

On Tue, 26 Mar 2002, Zdenek Havrlik wrote:

> Ne , dekuji vsem za kritiku, chybami se clovek uci ze.. :-)
>
> Tentokrat jsem to mel nainstalovany a "nastaveny" v hystoricky kratke dobe,
> aplikoval jiz zminenou opravu a jsem zvedavej co bude dalsi.
> ( Ja se proste jenom domyval, ze kdyz je to posledni verze, ze by jaksi
> mohla mit nejanke ty dirky uz jako zalepeny.. :-)  )

Jenze ono je to uz nejaky ten patek co byla vydana RH7.1 a od 7.2 uz take
uplynulo trochu casu... Nicmene kdyz pri instalaci zvolite take firewall
a nastaveni medium, stane se to, ze se zakaze pristup zvenku na porty <1024
a i kdyz budete mit deravou verzi nejakeho demona, tak po siti Vas nikdo
nenapadne. Obzvlaste vhodne pro personalni stanice, vy muzete vsude, k Vam
nikdo pokud neupravite konfiguraci...