POZOR!! RH 7.1,7.2 maja zavaznou chybu. Dnes v noci mi to nekdo zboril !!

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Březen 26 10:04:57 CET 2002

On Tue, 26 Mar 2002, Zdenek Havrlik wrote:

> Jenze ono je to uz nejaky ten patek co byla vydana RH7.1 a od 7.2 uz take
> uplynulo trochu casu... Nicmene kdyz pri instalaci zvolite take firewall
> a nastaveni medium, stane se to, ze se zakaze pristup zvenku na porty <1024
> a i kdyz budete mit deravou verzi nejakeho demona, tak po siti Vas nikdo
> nenapadne. Obzvlaste vhodne pro personalni stanice, vy muzete vsude, k Vam
> nikdo pokud neupravite konfiguraci...

> to je sice pravda ale to nemohu jaksi z venku si uklátat data domu a naopak

Pokud vite predem z jakych adres si budete chtit ukladat ty data, muzete si
je na firewalu povolit. Pokud to predem nevite, muzete si povolit jen ssh
odkudkoliv a udelat si treba skript ktery spustite po prihlaseni se pres ssh
a ktery Vam tu konkretni adresu prida do povolenych. Urcite zas tolik adres
nebo siti nestridate...

Kazdopadne i v openssh byla nedavno dira, takze uptadovat se proste musi.