POZOR!! RH 7.1,7.2 maja zavaznou chybu. Dnes v noci mi to nekdo zboril !!

Zdenek Havrlik havrlz1 na feld.cvut.cz
Úterý Březen 26 10:09:27 CET 2002

Pokud vite predem z jakych adres si budete chtit ukladat ty data, muzete si
je na firewalu povolit. Pokud to predem nevite, muzete si povolit jen ssh
odkudkoliv a udelat si treba skript ktery spustite po prihlaseni se pres ssh
a ktery Vam tu konkretni adresu prida do povolenych. Urcite zas tolik adres
nebo siti nestridate...

Kazdopadne i v openssh byla nedavno dira, takze uptadovat se proste musi.

Prostě potřebuju pristup odkud koli, a kapitolu openssh jsem ještě "nečet"
tak snad někdy jindy.

Děkuji