Lze rozdelit log sendmailu a ipop3d?

Ing. Martin Duda Martin.Duda na hrad.cz
Úterý Březen 26 11:38:55 CET 2002

Martin Klumpler wrote:

> Ahoj,
>
> lze prosim nejak jednoduse nastavit xinet.d (konkretne ipop3) a/nebo
> sendmail, aby kazdy logoval do jineho souboru? Chtel bych mit hlasky
> tykajici se POP3 jinde, nez hlasky tykajici se SMTP. Distribuce RH7.2.

Dobry den,
take jsem se o to pokousel, ale pouze s castecne kladnym vysledkem. Podarilo se
mi oddelit pop3 od smtp, ale pouze tak, ze pop3 logoval do samostatneho logu,
ale i nadale do maillogu :-( Hodil jsem take dotaz sem, ale myslim ze nebyla
zadna odezva (kouknete do archivu cca 3 mesice zpet). Nakonec jsem to vyresil
pouzitim qpoperu, kde to chodi bez problemu :-)

Duda