Lze rozdelit log sendmailu a ipop3d?

Ivo Hanuska ihanuska na vionett.com
Úterý Březen 26 11:57:49 CET 2002

Kdysi davno jsem to resil tak, ze jsem ve zdrojaku ipop3d prepsal
logovaci uroven a znovu jsem to zkompiloval. Ale je to dost brutalni
reseni...

ICH

-----Original Message-----
From: Ing. Martin Duda [mailto:Martin.Duda na hrad.cz]
Sent: Tuesday, March 26, 2002 12:39 PM
To: linux na linux.cz
Subject: Re: Lze rozdelit log sendmailu a ipop3d?

Martin Klumpler wrote:

> Ahoj,
>
> lze prosim nejak jednoduse nastavit xinet.d (konkretne ipop3) a/nebo
> sendmail, aby kazdy logoval do jineho souboru? Chtel bych mit hlasky
> tykajici se POP3 jinde, nez hlasky tykajici se SMTP. Distribuce RH7.2.

Dobry den,
take jsem se o to pokousel, ale pouze s castecne kladnym vysledkem.
Podarilo se mi oddelit pop3 od smtp, ale pouze tak, ze pop3 logoval do
samostatneho logu, ale i nadale do maillogu :-( Hodil jsem take dotaz
sem, ale myslim ze nebyla zadna odezva (kouknete do archivu cca 3 mesice
zpet). Nakonec jsem to vyresil pouzitim qpoperu, kde to chodi bez
problemu :-)

Duda