ipac 1.10 - k cemu je volba -r v ipacsum ?

Bretislav Duda b.duda na rubicon.cz
Úterý Březen 26 14:42:02 CET 2002

Zdravim,
muzete mi nekdo prosim vysvetlit 2 veci:
pouzivam ipac 1.10, zda se ze vse je ok, jen me trapi pravidlo pro smtp a
nepochopil jsem vyznam
spousteni ipacsum -r -t today : /dev/null

1. ve vzorovem crontabu je pred vytvarenim grafu:

1 0 * * * root /usr/bin/ipacsum -r -t "the day 14 days ago" >/dev/null
ma to nejaky prakticky vyznam pri vypoctu nebo to jen zmensuje datove
soubory??
K cemu to je prakticky? Mam v crontabu jen

ipacsum --timeframe "today" --fixed-quantity M --png-total --png
/www/html/ipactoday --png-index &>/www/html/ipactodaysum.txt

BLBOST?

2. pravidlo pro smtp na vnejsi eth1 mi ukazuje podezrele malo - co je spatne
(pravidlo nebo myslenka?) zbytek ukazuje subjektivne ok.

in smtp eth1|in|eth1|tcp|0/0 smtp|
out smtp eth1|out|eth1|tcp||0/0 smtp

Je to vlastne default sample ze zdrojaku. Ocekaval jsem ze smet out ukaze
odeslane smtp a in prijate co server prijima dle MX zaznamu. Misto toho mam
in 23kB a out 283kB za cely den. Asi blbost.

Kdyz ale postfix odesle nekam mail s prilohou, nikde to  poradne nevidim.

Bye B.Duda

.