ipac 1.10 - k cemu je volba -r v ipacsum ?

Tomáš Vondra vondra na tesmail.cz
Úterý Březen 26 15:51:15 CET 2002

Ahoj,
   co si takhle to README (ve kterem je ten zdrojovy crontab) precist
cely? Tam je (jeste pred tim crontabem!) vyslovne receno, ze volba
"-r" zdrcne data za vybrane obdobi (ve vasem pripade "-t today") do
jednoho zaznamu. Tim
(1) zmensite datovy soubor/objem pro databazi
(2) ztratite presnost se kterou muzete datovy tok sledovat, tj. potom
uz nejste schopen vybrat napriklad urcitou hodinu z toho dne a ukazat
kolik za ni bylo preneseno dat

Tomas