POZOR!! RH 7.1,7.2 maja zavaznou chybu. Dnes v noci mi to nekdo zboril !!

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Úterý Březen 26 15:41:36 CET 2002

Dne út 26. březen 2002 09:35 jste napsal(a):

> Tentokrat jsem to mel nainstalovany a "nastaveny" v hystoricky kratke dobe,
> ( Ja se proste jenom domyval, ze kdyz je to posledni verze, ze by jaksi
> se neliby muj nadpis.  Mohu tedy poprosit aby mi nekdo zaslal vzory vsech
> votravuje ze zbytecnosti atd... , ja to myslel dobre (v hystorii konfery
> ?), domyvam se ze se snazim ze vsech sil si vystacit vsemi svimy dostupnymi
> prostredky a az na toto jsem si jaks taks vystacil sam nainstaloval,
> Zdenek Havrlik

Pro mne v tomto pripade bude tercem kritiky ne obsah, ale forma, tedy
pravopis, ten je opravdu otresny!

--
Daktari
Debian Linux                           www.podivinsky.cz