OT: levopis. Re: POZOR!! RH 7.1,7.2 maja zavaznou chybu.

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Úterý Březen 26 16:06:13 CET 2002

On Tue, Mar 26, 2002 at 03:41:36PM +0100, MUDr. Vítězslav Podivínský wrote:

> Pro mne v tomto pripade bude tercem kritiky ne obsah, ale forma, tedy
> pravopis, ten je opravdu otresny!

Muzete si prosim takoveto vylevy v teto konferenci odpustit?

Prosim, vemte na vedomi, ze jsou lide, kterym podobne nesmysly (a byrokratismy)
jako je "pravopis", strasne lezou na nervy. Ze zasadnich duvodu.

A toto neni konference, kde by se o tom melo dohadovat.

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/