POZOR!! RH 7.1,7.2 maja zavaznou chybu. Dnes v noci mi to nekdo zboril !!

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Úterý Březen 26 13:44:19 CET 2002

> a ktery Vam tu konkretni adresu prida do povolenych. Urcite zas tolik
adres
> nebo siti nestridate...

Ja jich stridam celkem dost, 2-3 telef.pripojeni,
zalezi co Vam provider prideli .... To by se musel povolit cely rozsah
daneho providera.

> Prostě potřebuju pristup odkud koli, a kapitolu openssh jsem ještě "nečet"
> tak snad někdy jindy.

Ja jsem taky zacatecnik, ale proste pouzivam SSH Putty z Windows
a ssh z Linuxu a je to. A taky WinSCP misto ftp.
To neni o cteni, to je par prikazu, to se nauci kazdej.

Asi neni nejlepsi zacinat rovnou jako spravce serveru,
ktery si nainstaluji sam. Muj prvni server instaloval odbornik,
svuj pokusny a skolni server si delam sam.

Navic, ono se rekne, vsechno opatchovat, ale ja jedu po modemu!

Miroslav Kolombo
kolombo na kolombo.cz