POZOR!! RH 7.1,7.2 maja zavaznou chybu. Dnes v noci mi to nekdo zboril !!

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Úterý Březen 26 11:18:47 CET 2002

On Tue, 26 Mar 2002, Zdenek Havrlik wrote:

> Kazdopadne i v openssh byla nedavno dira, takze uptadovat se proste musi.

No, byt vami, tak si ji, jak vy rikate, rychle "prectu", nebo za chvili
budete mit dalsi prilezitost poslat mail, jak je redhat deravy, a ze vam
to nekdo zboril ;)

Pokud se nechcete bezpecnosti a updatovanim prilis zabyvat, mate dve
moznosti
1) pravidelne sledovat stranky redhatu, a vzdy, kdyz se objevi oprava
nejakeho balicku, ktery mate nainstalovany, ihned na nej upgradovat
2) zkonfigurovat si automaticke updatovani systemu pres up2date (nejprve
se musite pres rhn_register u redhatu zaregistrovat - pro jeden pocitac to
mate zadarmo)
3) pokud se chcete dozvedet o chybach vice, sledovat napriklad relevantni
mailing-listy (bugttraq, napriklad).

--
JiKos.