USB mouse v Mandrake 8.2 (uz to funguje)

Dobrovolny Stefan Stefan.Dobrovolny na swh.sk
Úterý Březen 26 16:28:25 CET 2002

> skusit prikazom lsmod prezriet moduly, ktore ma kernel natiahnute..
> mali by tam byt tieto (aspon mne to s nimi uspokojivo chodi..):
> usb-uhci
> usbmouse
> usbcore

Chybal prave usbmouse ....

> ak nie su, tak skontrolovat ci sa pri starte spusta startovaci skript
> pre usb (/etc/init.d/usb), ak nie skusit spustit, skontrolovat opat
> moduly.
>
> ak nepomoze, tak potom jedine natvrdo nakonfigurovat natiahnutie tych
> modulov v /etc/modules, alebo daku magiu s /etc/devfsd.conf..

dmesg nehlasilo nic podozrive, usb z /etc/init.d/usb nabiehal bez
problemov. Tak som to "usbmouse" dal so /etc/modules a vesetko krasne chodi.

Vdaka
		PISTA