OT: levopis. Re: POZOR!! RH 7.1,7.2 maja zavaznou chybu.

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Úterý Březen 26 16:34:30 CET 2002

> To mate naprostou pravdu, ale bylo to stejne konstatovani jako to, ze nekdo
> se do toho pana pusti, misto aby mu podekoval za upozorneni na problem, byt
> mu pripada smesny.

Doufam, ze ja mam pravo upozornit na problem zase vas, byt ho zrejme jeste
ani nechapete ;)

> Kdo chce, hleda zpusob, kdo nechce, hleda duvod.
> PS: pravopis neni byrokratismus!

Jste na omylu! Pravopis byl zaveden v ramci byrokratizace spolecnosti.
(Do te doby totiz zadny pravopis nebyl potreba, stejne jako nebylo
zapotrebi ridit 'shora' ostatni 'detaily' v zivote lidi).
Bohuzel se tim z psaneho jazyka ztratila vsechna ta krasna rozmanitost, ktera
tam byla do te doby. Proto "pravopis" zhlouby duse nesnasim.

Vim je to jen muj nazor, ale ja vam take neberu Vas (dle meho naprosto
nesmyslny) nazor o tom, ze "spravny" jazyk je ten, ktery je podle pravopisu.

...dokud me ho nekdo nezacne vnucovat a obtezovat me s nim....

Kazdopadne mi prijde, ze tato konference je o necem jinem, a myslim,
ze by tu meli mit misto zastanci jednoho i druheho, nemyslite?

Tolik z me strany, pokud nemate uz nic, co by se tykalo konference,
a chcete o tom dal diskutovat, navrhuji udelat tak soukrome.

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/