OT: levopis. Re: POZOR!! RH 7.1,7.2 maja zavaznou chybu.

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Úterý Březen 26 16:51:02 CET 2002

Dne út 26. březen 2002 16:34 jste napsal(a):
> Doufam, ze ja mam pravo upozornit na problem zase vas, byt ho zrejme jeste
> ani nechapete ;)
> Jste na omylu! Pravopis byl zaveden v ramci byrokratizace spolecnosti.
> (Do te doby totiz zadny pravopis nebyl potreba, stejne jako nebylo
> zapotrebi ridit 'shora' ostatni 'detaily' v zivote lidi).
> Bohuzel se tim z psaneho jazyka ztratila vsechna ta krasna rozmanitost,
> ktera tam byla do te doby. Proto "pravopis" zhlouby duse nesnasim.
>
> Vim je to jen muj nazor, ale ja vam take neberu Vas (dle meho naprosto
> nesmyslny) nazor o tom, ze "spravny" jazyk je ten, ktery je podle
> [...]

Rad vyhovuji a prosim vsechny, kteri mne chcete umravnovat, mam zde uveden
soukromy mejl, budte tak hodni a nekazte ducha konfery!
--
Daktari
Debian Linux                           www.podivinsky.cz