Poduskova nalepka s TUXem

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Úterý Březen 26 22:31:06 CET 2002

Dne Tue, Mar 26, 2002 at 09:01:15PM +0100, Jiri Mlika napsal:

>      Připojuji se k dotazu. Moc po té nálepce toužím. Obědnal bych si jich
> nejméně 5. Dvě na mé vlastní počítače a zbytek bych rozdal přátelům.

Nemel jsem ted moc casu se tomu venovat. Zatim se ukazalo, ze ta nabidka
co byla nejlevnejsi byla na samolepky lakovane, coz nechceme. Ty
jsou normalne ploche, jen se pekne lesknou.

Takze mam dva dodavatele na ty skutecne poduskove a ted s nima musim
definitivne dohodnout cenu a nechat objednavku schvalit vyborem.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pesimista vidi v ementalskem syru jen ty diry.