Poduskova nalepka s TUXem

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Středa Březen 27 11:26:22 CET 2002

On Út, 2002-03-26 at 22:31, Dan Ohnesorg wrote:

> Nemel jsem ted moc casu se tomu venovat. Zatim se ukazalo, ze ta nabidka
> co byla nejlevnejsi byla na samolepky lakovane, coz nechceme. Ty
> jsou normalne ploche, jen se pekne lesknou.
>
> Takze mam dva dodavatele na ty skutecne poduskove a ted s nima musim
> definitivne dohodnout cenu a nechat objednavku schvalit vyborem.

Ma-li to byt naznak, ze by bylo uzitecne vyjadrit zajem kvuli
odhadu poctu, tak ja bych ji rozhodne nalepil na vsechny nase
linuxove servery i u zakazniku soucasne (cca 40) i budouci (?),
takze pri rozumne cene 100 kusu urcite.
Tedy pokud jde o takovou tu nalepku na server, coz asi jo.

ivo
--
E-mail: Ivo.Panacek na jlabs.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz