abiword [a maillist otravuje: Vas prispevek do konference linux na linux.cz (fwd)]

Vaclav Peroutka vaclavp na s3group.cz
Středa Březen 27 07:49:43 CET 2002

Obavam se, ze tohle je chyba Vase, ze neumite cist dokumentaci. Pokud
rozbalite tar.gz abiwordu, mel byste tam mit neco jako adresar doc/ a v
nem souboru .abw kde je to vsechno popsane.

Abiword potrebuje aliasy na fonty, aby Vam v nabidce nezobrazoval
-adobe-helvetica-blabla-blabla-...atd... ale treba Adobe Helvetica CZ.

Podle toho popisu se to da zvladnout behem 5 minut bez problemu.

Pak taky nastavit narodni prostredi, to je tam taky popsano.

Vasek

--
Vaclav Peroutka
IC Design Engineer