abiword [a maillist otravuje: Vas prispevek do konference linux na linux.cz (fwd)]

Ladislav Michl ladis na psi.cz
Středa Březen 27 08:15:24 CET 2002

On Tue, Mar 26, 2002 at 04:46:52PM +0100, Pavel Machek wrote:
> Ahoj!

ahoj!

> Diky, vyzkousim.  [Stejne mi prijde jako chyba v debian/testing ze to
> "proste efunguje"]

hmm, na workstation sice používám zásadně unstable, ale v testing je teď
verze 0.99.2+cvs.2002.02.25-3 a pokud si vzpomínám, tak čeština "prostě
funguje". (problém by mohl být v balíku x-ttcidfont-conf - Configure TrueType
and CID fonts for X - který se v testing neinstaluje). btw, AW má teď
sqělého maintainera - v unstable se téměř každý den objevuje cvs verze :-)

ty ne iso-8859-2 tam můžeš klidně nechat, pokud rozbalíš roletku fonts,
bude za ne iso-8859-1 fonty vypsáno jejich kódování.

	ladis