Error pri kompilaci jadra

Petr Horacek horacek na sosvyskov.cz
Středa Březen 27 07:44:50 CET 2002

 DD
ze zajmu jsem si podle navodu z ROOT.CZ (L. Literak) kompiloval jadro (RH
7.0, kernel 2.2.16).

Povoloval jsem si maskaradu a pri provadeni "make bzImage" mi to vypsalo
error kvuli tomu, ze neni definovana promenna ip_masq_hash v ip_masq.c.
Promennou jsem nasel nadefinovanou v ip_masq_mod.h.

Tento hlavickovy soubor se ale prilinkovava do ip_masq.c za splneni podminky
CONFIG_IP_MASQUERADE_MOD (ta neni ale vubec v .config pro jadro uvedena,
stejne jako napr. CONFIG_IP_FORWARD, ktera je podle IP_Masquerade Mini Howto
potrebna).

Podminku jsem zrusil a nechal prilinkovat natvrdo a pak kompilace probehla.

Dopustil jsem se nejake zavazne chyby? Nebo by bylo lepsi tyto 2 podminky
dopsat do .config?

Diky za odpoved

Petr